پرتره سیاه قلمی از جعبه مداد رنگی

سعی میکنم داستان بنویسم و از گلایه هام گاهی هم عکس

پرتره سیاه قلمی از جعبه مداد رنگی

سعی میکنم داستان بنویسم و از گلایه هام گاهی هم عکس

من خوشبختم

من خوشبختم چون حتما پدر و مادر مهربانی داشتم با وجود این مجبور شدن من رو سر راه بگذارن!
من خوشبختم چون کسی منو پیدا کرد که بسیار ثروتمند بود هر چند از ثروت نامشرعش بر علیه ضعفا استفاده میکرد!
من خوشبختم چون زن زیبایی دارم هر چند بهم خیانت میکنه!
من خوشبختم چون فرزندان سر به راهی دارم هر چند سالهاست رابطه با هم نداریم!
من خوشبختم چون برادر خوانده قدرتمندی دارم گو اینکه از این قدرت بر علیه خودم استفاه میکنه!
من خوشبختم چون شریک با هوشی دارم گرچه همیشه سرم کلاه میگذاره!
نظرات 3 + ارسال نظر
ملودی عشق دوشنبه 13 اسفند 1386 ساعت 13:23 http://just-melody.blogsky.com/

من خوشبختم

چون زنده ام و می تونم زندگی کنم

می تونم تغییر ایجاد کنم

می تونم خوب باشم

ملودی عشق جمعه 17 اسفند 1386 ساعت 13:33 http://the-melody-of-love.blogsky.com/

سلام

Anti flooding بلاگت را غیز فعال کن
این طوری خیلی بده نمی شه بیشتر از یه نظر گذاشت

تابعد

سارا خانم جمعه 23 فروردین 1387 ساعت 17:38

خیلی تکون خوردم.........اینهمه خوشبختی.........جا واسه بدبختی نذاشتی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد