پرتره سیاه قلمی از جعبه مداد رنگی

سعی میکنم داستان بنویسم و از گلایه هام گاهی هم عکس

پرتره سیاه قلمی از جعبه مداد رنگی

سعی میکنم داستان بنویسم و از گلایه هام گاهی هم عکس

چند سوال

ما انسانها موجودات غریبی هستیم چند هزار سال بیشتر نیست که روی زمین پیدامون شده، که در برابر میلیون ها سال تاریخ جهان خیلی ناچیزه ولی با یه نگاه ساده به تاریخ بشر میشه متوجه شد که توی این چند هزار سال چقدر چیز های مختلف بدست آوردیم کلی اختراع، اکتشاف و پیشرفت داشتیم ولی نکاتی هست که برام همیشه سوال بوده ولی تو هیچ کتاب تاریخی بهشون اشاره نشده:
- آیا بشر قبل از اختراع زبان هم عاشق میشده؟
- چند ساعت بعد از اولین عشق اولین نفرت هم متولد شد؟
- کسی که اولین جدایی رو تجربه کرد با کی می تونست درد دل کنه؟
- اولین بشری که به عشق خیانت کرد چه احساسی داشت؟
- انسان اول آتش رو شناخت یا جنگ رو؟
- اولین دروغ تاریخ رو چه کسی گفت؟ چی رو میخواست مخفی کنه؟
- اولین پادشاه عالم چقدر ظالم بود؟
- اولین انقلاب زمین کی منحرف شد؟
- چند نفر تابحال بخاطر عقیده شون کشته شدن؟
- شمار کل کشته و زخمی شدگان جنگ های بشر چند نفره؟
- اصلا زمانی بوده که روی هیچ جای زمین جنگی نباشه؟
- اولین بادام تلخ رو چه کسی خورد؟
نظرات 6 + ارسال نظر
بید مجنون شنبه 18 اسفند 1386 ساعت 16:29 http://from2008.blogsky.com

جواب دقیق سوالای تو رو نمیدونم ولی میدونم که توی بیشتر این سوالایی که گفتی منم بودم
منم سهم داشتم اگه جوابی واسش پیدا کردی منم خبر کن
راستی راجع به مسببین وعلل هم سوال بپرس ممکنه کسی بدونه
شادباشی

آیدا دوشنبه 20 اسفند 1386 ساعت 23:40 http://ninas.blogsky.com

سلام مرسی که بهم سر زدی و گذاشتیم تو لینکه دوستات . من لینک دوستان ندارم ولی الان درست می کنم و تو رو می ذارم توش!

ملودی عشق سه‌شنبه 28 اسفند 1386 ساعت 20:06 http://the-melody-of-love.blogsky.com/

سوالهای جالبیه

گرچه برای هیچ کدومش جوابی نیست

اما وقتی جدی به مطلبت نگاه می کنم

می بینم برای من چیزهای دیگه ای سواله

شاید چون من فک می کنم می شه از زاویه بهتری به دنیا نگاه کرد

گذشته رفته

با تمام خوبی و بدیش

آنچه ما داریم حاله

و در نهایت آینده ای که مجموع حال های ماست

حالا بزار من سوالهام را بپرسم

ملودی عشق سه‌شنبه 28 اسفند 1386 ساعت 20:13 http://just-melody.blogsky.com/

اینم سوال های تو + ها اوناییه که کاملا تغییر کرده
ـ ها فقط فعل ها شون


+ آیا بشر بعد از این همه پیسشرفت باز هم می تونه عاشق بشه؟
- چند ساعت بعد از آخرین عشق آخرین نفرت متولد می شد؟
- کسی که آخرین جدایی رو تجربه می کنه با کی می تونست درد دل کنه؟
- آخرین بشری که به عشق خیانت می کنه چه احساسی خواهد داشت؟
+ آخرین انسانی که از آتش برای جنگ استفاده می کنه کیه ؟
- آخرین دروغ تاریخ رو چه کسی خواهد گفت؟ چی رو میخواد خفی کنه؟
- آخرین پادشاه عالم چقدر ظالم خواهد بود؟
- آخرین انقلاب زمین چقدر ممکنه منحرف نشه؟
- چند نفر دیگه بخاطر عقیده شون کشته خواهن شد؟
- شمار کل کشته و زخمی شدگان جنگ های بشر چند نفرخواهد بود ؟
- زمانی خواهد رسید که روی هیچ جای زمین جنگی نباشه؟
- آخرین بادام تلخ رو چه کسی می خوره ؟

ملودی عشق سه‌شنبه 28 اسفند 1386 ساعت 20:14 http://the-melody-of-love.blogsky.com/

حالا چند تا سوال دیگه


آخرین درخت را چه کسی قطع می کنه ؟‌

آخرین پرنده را چه کسی اسیر می کنه؟

آخرین دانمه ی برف را چه کسی لمس می کنه ؟‌

آخرین ملودی عشق را چه کسی سر می ده ؟

سارا خانم جمعه 23 فروردین 1387 ساعت 17:39

خواستم دونه به دونه سووالاتتو جواب بدم
دیدم جواب همش یکیه
بیخیال مرد
اینا همش چرند پرند
مگه الان کسی اهمیت میده به این حواس.............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد