پرتره سیاه قلمی از جعبه مداد رنگی

سعی میکنم داستان بنویسم و از گلایه هام گاهی هم عکس

پرتره سیاه قلمی از جعبه مداد رنگی

سعی میکنم داستان بنویسم و از گلایه هام گاهی هم عکس

درد دل

تا به حال دقت کردین که بعضی از آدم ها مثل قطار میمونن، اگه توی راه زندگیشون قرار بگیرین مجبورن له تون کنن!!!!

نظرات 13 + ارسال نظر
به شکل غمگینی فرهادم دوشنبه 20 خرداد 1387 ساعت 19:58 http://miracle.blogsky.com

خوب اگه قبلش بوق خطرو بزنن بازم جای امیدواری داره!

غریبه دوشنبه 20 خرداد 1387 ساعت 20:16

منظورت من که نبودم؟

پاپیروس سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 00:09 http://papiroos.wordpress.com

چه بحث جالبی!
آره همیشه دقت کردیم :)

خیلیها این جوری هستن و هر چی سر راهشون باشه لهش می کنن
---------

در مورد کامنتی که گذاشته بودی
شاید حق با تو باشه
چون خودم تجربه نکردم نمی تونم اظهار نظر کارشناسی در این مورد داشته باشم
فقط تجربه ی دوستی بود که نقل کرده بودم
همین

غریبه سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 01:05

نمی فهمم
آخه چرا اینطوری می گی؟
من جی کار کردم؟
فقط چون نمی خوام دیگه بنویسم شدم قطار؟
یعنی جون نمی خوام آپ کنم؟
اگه همینطوری مثل ... سرمو می نداختم پایینو حذف می کردم خدا می دونه چی می گفتی؟
من که هنوز هر روز سر می زنم
شاید من واسه این کارم(ننوشتن) یه دلیل دارم
.....

به شکل غمگینی فرهادم سه‌شنبه 21 خرداد 1387 ساعت 13:49 http://miracle.blogsky.com

خوب مشکل این نوشته‌ها اینه که یه بخشی از یه زندگیو میاری مینویسی بعد باید دیگران قضاوت کنند..
راستش من فکر کنم به همین سادگیام که شما میگی نیس..
آدم یه باوریو داره حالا قشنگ یا زشت بعد به خاطر اون باورش مجبور باشه جلو یه جریان وایسه که اون جریان مثل همین قطار میمونه...مسلما تو نمی‌تونی وایسی بارها و بارها له میشی به خاطر اینکه جلو قطار وایسادی..بعد وقتی آدم له میشه...بعد اینکه یه خورده دردش ساکت شد و یخورده حالش بهتر شد فکر می‌کنه که چرا باید له می‌شده ..آیا به خاطر باورای غلطش بوده..؟..آیا اون باور ارزش زمین خوردنو خورد شدن داشته...و خیلی چیزا...بعد به خاطر اینکه بتونه سرپا شه به زندگیش ادامه بده مجبوره یا اون باورو کنار بزاره یا...اما نمیشه زندگی نکرد..
ببخشید خیلی حرف زدم هرکی یه نظری داره دیگه...باید یه چیزایو تجربه کرد تا فهمید
موفق باشی..

پاپیروس چهارشنبه 22 خرداد 1387 ساعت 11:06

اگه سوالی می ژرسی برو و همونجا دنبال جوابش باش
چند بار سوالت رو تو وبلاگ هوس مبهم دیدم و هر بار هم بهش جواب داده
امال تو چرا هی باز سوالتو می پرسی؟
این کم دقتی تو رو می رسونه تا اینکه سرت شلوغه و نمی رسی جوابایی که برات گذاشته رو ببینی؟؟؟؟

از تو بعید بود این کم دقتی بهنام خان!

میلتا چهارشنبه 22 خرداد 1387 ساعت 13:52

آره اما گاهی هر چی بوق که چه عرض کنم شیپور هم بزنی نمی شنون گاهی هم که من بیشتر این مورد رو دیدم نمی خوان که بشنون چون ظاهر اون کار یه کوچولو سخت می شه


حتی گاهی خودم! و چقدر وقتی آدم بهش فکر می کنه احساس شرمندگی می کنه

پاپیروس چهارشنبه 22 خرداد 1387 ساعت 18:58 http://papiroos.wordpress.com

۱- جواب سوالت زیاد سخت نیست
من عرض کردم سوالات متعدد تو رو توی وبلاگ هوس مبهم تو بخش کامنتاش دیدم
یعنی هر بار که کامنتای هوس مبهم رو خوندم کامنتی جدید از تو دیدم که هی سوالتو تکرار کرده بودی و اونم هر بار جواب داده بود
تعجب می کنم تا حالا چطور از دست تو و سوال تکراریت شاکی نشده :)

۲- در مورد پُست خودم باید بگم
اون شخص اونقدر عُمر داشته که دیگه نخواسته با صدقه دادن طول عُمرش زیادتر بشه
تا حالا هم اگه ثواب معنوی بوده لابد باید گرفته باشه
مگه نه؟

۳- خودم شخصاً به صدقه دادن معتقد نیستم
خصوصاً تو اون صندوقهای آبی مخصوص، چون به دست هیچ مستحقی نخواهد رسید

۴- اگه قراره ثوابی برده بشه به نظرم آدم خودش به یه مستحق کمک کنه بهتر از این کاراست

۵- از این به بعد هر جا سوال پرسیدی برو اول چک کن بعد اگه جواب نگرفتی بازم سوالتو تکرار کن :)

پریا پنج‌شنبه 23 خرداد 1387 ساعت 00:03 http://pariyakermani.blogsky.com

سلام خوبی؟
میدونی قبلا آدما مثل قطارهای باری بودن که خیلی هم سرعت نداشتن و زیادم له نمیشدی اما الان انگار بری زیر قطارهای سریع السیر توکیو. اونطوری شدن.جوری لهت میکنن که هیچی ازت نمونه!!
...................................................
گاهی اوقات لازمه آدم مرموز بشه نه؟ ولی کلا همین قدر بگم که الان دارم به خیلی چیزا یه جور دیگه نگاه میکنم

پرهام پنج‌شنبه 23 خرداد 1387 ساعت 05:55 http://venus-for-me.blogfa.com/

دقیقا موافقم ولی برای بدست آوردن خیلی چیزا بسیاری از آدما هم باید ار بین برن (البته از دید اون افراد)
آپم
اگه بیای خیلی خوشحال میشم .
ممنونم

emo girl جمعه 24 خرداد 1387 ساعت 10:34 http://khatere--sookhte.blogfa.ir

از همچین دنیای بی رحمی داشتن همچین آدمای بی رحمی بعید نیست!!

شکلات تلخ شنبه 25 خرداد 1387 ساعت 11:45 http://bita30.persianblog.ir

کم پیدایی بادوم جان

ملودی عشق دوشنبه 27 خرداد 1387 ساعت 21:26 http://the-melody-of-love.blogsky.com/

اگه جای قوزیه داستان قبلی باشی

له شدنم شیرینه

!!!


خب آره
این جور آدما زیادن

بستگی داره تو نسبت بهشون چه وضعی داری
گاهی بهتره از سر راه بری کنار

حالا هر وضعی که داری

اینو خیلی دیر فهمیدم !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد